Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 14:33:50 MET DST

Wojciech Skrzypinski 2 <usun.skrzyp@hot.pl>:

> Szanuje prace administratorow, ale nie dam sobie wmowic ze sa
> najbardziej zajetymi ludzmi na swiecie.

(a) Nawet jeśli nie są, to jeszcze nie powód, żeby zajmowali się
    bezsensami.
(b) Być może nie są m.in. dlatego, że nie dają się wrobić
    w odgrywanie lokalnej instancji Syzyfa.

> Specjalisci innych profesji sa zasypywani robota

A admini pewnie leżą do góry pępkiem całymi dniami? :)

> przecietnie zorganizowanemu inzynierowi

Ktoś coś wspominał o jakichś inżynierach?

> korona z glowy nie spadnie od 1% wiecej pracy.

Przeglądanie feedu to "1% roboty więcej"? Ci Twoi
"inżynierowie" muszą mieć niezłą moc przetwarzania;
to chyba jakieś mutanty lub cyborgi...

> Nie bede sie wdawal w taka dyskusje.

IMHO słusznie, bo - jak się wydaje - niewiele wiesz
na ten temat.

--
	Leszek.
-- lech7@pse.pl 2:480/33.7          -- REAL programmers use INTEGERS --