Re: Allegro

Autor: Jaroslaw Druzbinski <comnet_at_[no_spam>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 00:53:05 MET DST

kamil kapturkiewicz wrote:

> akurat jak ja mialem tk to sie sypalo czesciej niz dzialalo.

Najwyrazniej byles jednym z pierwszych klientow a oni raczkowali. W
kazdym razie szybko zrobili sie profesjonalistami poniewaz w przeciagu
roku jakosc uslug wzrosla bardzo. Malo tego przepustowosc szkieletu jest
spora co widac na statystykach czasow i strat z wieloma operatorami. Co
do samego Allegro to sie ne dziwie ze skacze z kwiatka na kwiatek bo to
dziwna instytucja ktora zyje w swoim swiecie. Oni z zalozenia maja
gdzies klientow i traktuja wszystkich byle jak. Sam tego doswiadczylem i
zadne zachowanie tej instytucji mnie nie zaskoczy ;)