Re: młodociany hosting

Autor: Ryszard Rączkowski <warschau_at_post.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 23:13:14 MET DST
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Message-ID: <424b1683$1@news.home.net.pl>

Użytkownik "Tomasz Piłat" <poncki-NOSPAM-USUN@irc.pl> napisał:

> TP robi to co powinna robić każda firma - maksymalizuje zysk

Jeśli jej pozwolono na takie działania, to dziwić się nikt nie powinien.
W końcu nie jedna ekipa, wytrwale dbała o zagwarantowanie Tepsie
wyłączności, ochrony i okresów ochronnych.

> Potentaci nie zajmują się drobnicą - pewnie dlatego są potentatami.

Jedno z drugim nie koliduje, o ile występują realia rynkowe a nie
"spółdzielnia".

> No chyba, że masz na myśli potentatów "masówek" - a na to jeszcze nie
> ma u nas głębokiego rynku.

Dokładnie. W 1996 roku w telefonii komórkowej też nie myślano o kliencie
masowym. Jedynym targetem był biznesmen, regonowiec, wywalający na starcie
ponad tysiąc złotych. Dziś każda z sieci obsługuje masówkę a takie marki
jak Heyah czy SamiSwoi, wręcz są ukierunkowane na taki rodzaj klienteli i
jak widać, można na tym wyjść na swoje.

-- 
Rico - antylepperyzm i antyradiomaryjność gwarantowane.
"Czynniki sprzedawcze wyczuwają, że tym razem referendum
ratyfikujące konstytucję unijną może wypaść negatywnie i wylewają
całą swoją wściekłość na normalną Polskę - Cz. Bartnik, Nasz Dziennik
Received on Wed Mar 30 23:15:18 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 30 Mar 2005 - 23:40:03 MET DST