Użytkownik "Tomasz Piłat" <poncki-NOSPAM-USUN@irc.pl> napisał:
> TP robi to co powinna robić każda firma - maksymalizuje zysk
Jeśli jej pozwolono na takie działania, to dziwić się nikt nie powinien.
W końcu nie jedna ekipa, wytrwale dbała o zagwarantowanie Tepsie
wyłączności, ochrony i okresów ochronnych.
> Potentaci nie zajmują się drobnicą - pewnie dlatego są potentatami.
Jedno z drugim nie koliduje, o ile występują realia rynkowe a nie
"spółdzielnia".
> No chyba, że masz na myśli potentatów "masówek" - a na to jeszcze nie
> ma u nas głębokiego rynku.
Dokładnie. W 1996 roku w telefonii komórkowej też nie myślano o kliencie
masowym. Jedynym targetem był biznesmen, regonowiec, wywalający na starcie
ponad tysiąc złotych. Dziś każda z sieci obsługuje masówkę a takie marki
jak Heyah czy SamiSwoi, wręcz są ukierunkowane na taki rodzaj klienteli i
jak widać, można na tym wyjść na swoje.
-- Rico - antylepperyzm i antyradiomaryjność gwarantowane. "Czynniki sprzedawcze wyczuwają, że tym razem referendum ratyfikujące konstytucję unijną może wypaść negatywnie i wylewają całą swoją wściekłość na normalną Polskę - Cz. Bartnik, Nasz DziennikReceived on Wed Mar 30 23:15:18 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 30 Mar 2005 - 23:40:03 MET DST