Re: co trace rezygnujac ze starego POLPAKA-T

Autor: Niko Bałazy <niko_at_list.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 23:49:03 MET DST

Dnia Mon, 14 Mar 2005 09:18:24 +0100, Michal S. <szipluk@poczta.onet.pl>
napisał:

> Mam pytanie, mysle ¿e tu moge to zadaæ.
> Chce z rezygnowaæ ze starego POLPAKA-T na ¿ecz nowej us³ugi która jest
> jeszcze w promocji
> POLPAK FR chyba ATM, wiem tylko ¿e jest to nowe ³±cze z jakim¶
> certyfikatem
> jako¶ci,
> ale dowiedzia³em siê ¿e brak jest mo¿liwo¶æi BGP i wprzypadku gdy planuje
> postawienia
> bramki VoIP mogê mieæ jakie¶ problemy ?

Przechodzac ze standardowego POLPAKA do POLPAKA w promocji tracisz tylko
mozliwosc BGP, niestety jezeli chcialbys miec kilku providerow i korzystac
z BGP to musisz przejsc z promocyjnego polpaka do standardowego. Do lacza
daja certyfikat SLA, zapewniaja podajze 96% niezawodnosc. 2 Mbps
wyciagniesz spokojnie na tym polpaku, mozna powiedziec ze transfer
maksmalny jest rowny cirowi.

--
Niko Bałazy
niko (MALPKA) list.pl