Re: m³odociany hosting

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 09:15:19 MET

Thu, 24 Mar 2005 20:31:24 +0100, u¿yszkodnik Ryszard R±czkowski
<warschau@post.pl> napisa³:

> Nie, z³o tkwi w &TP, dyktuj±cej ciê¿ko chore stawki za ³±cza operatorskie.

wiesz, ja spojrzalem na problem troche bardziej ogolnie nie tylko
przez pryzmat hostingów

> Zacznie sprzedawaæ "hosting" za 10 z³otych miesiêcznie na SDi, podzielonym
> na o¶miu luda w trzepaku.

proponujesz wprowadzenie stosownych regulacji zakazujacych tego ???
moze jakies koncesje na uzywanie liunux-a ???

> Póty bêdzie mia³ klientów, którym nie przeszkadza dziadowski poziom
> ¶wiadczonych us³ug, to ów linuxiarz bêdzie po tym dychu zarabia³. Je¶li
> nabywca bêdzie mia³ do¶æ i postanowi kupiæ hosting a nie "hosting", to
> linuxiarz straci tê kasê. A nabywca kopnie go w zadek, li tylko wtedy,
> kiedy JEGO klienci zmyj± mu g³owê za badziewnie otwieraj±c± siê stronê i
> pójd± od niego do konkurencji.

jest jeszcze jedna rzecz, mianowicie w naturze cz³owieka (przynajmiej
w mojej, nie wiem jak w Twojej) jest potrzeba zarabiania coraz wiêcej,
pryszczaty linux-iarz wraz z utrat± pryszczy zacznie dochodzic do
wniosku ze ma dosyc swiadczenia uslug za 10zl i zacznie szukac czegos
lepszego a jak ktos czegos szuka to w koncu znajdzie, moze nawet z
paroma podobnymi wezm± do spó³ki ma³ego polpaka do swoich hostinów i
juz jest nieco lepszy hosting z dobrym dostêpem z nerwozdrad

> Je¶li ci ostatni bêd± akceptowali dziadowsk± stronê, byle by³o tanio, to
> w³a¶ciciel bêdzie kupowa³ ten dziadowski hosting u linuxiarza, byle tanio,
> a linuxiarz bêdzie mia³ dalej dziadowski trzepak i switche za 30 zeta, bo
> jest rynek i byle tanio.
> To siê nazywa zaklêty kr±g babolstwa. ;>

to sie nazywa rynek, jest podaz, jest popyt wiec nie wiem o so chozi,

ja odnosze wrazenie ze wiekszosc przeciwnikow pryszczatego hostingu
chetnie by wprowadzilo surowe kary za cos takiego a to tylko dlatego
ze sami nie potrafia sie na nim znalezc

--
futszaK
601061867