Re: m³odociany hosting

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 16:57:20 MET

U¿ytkownik "Ryszard R±czkowski" <warschau@post.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:424418fc$1@news.home.net.pl...
> U¿ytkownik "futszaK" <futszak@post.pl> napisa³:

> Nieeee, ja tylko oczekujê, ¿e ci aj uonna bi e hostingowcy nie bêd±
> spamersko reklamowaæ swoich us³ug. Us³ug bardzo w±tpliwej jako¶ci.

Czyli chcesz zakazaæ reklamy taniego hostingu... ? ;-)

> I my¶lisz, ¿e co¶ znajdzie?
> A ¶wiadcz±c taki gówniany hosting na jakim¶ blokowym trzepaku zdobywasz
> jakie¶ referencje? Jak±¶ renomê w¶ród klientów?
> Gdzie, komu i jakie referencje bêdzie w stanie pokazaæ? Wpisze sobie w
> szablonowego civika 'zajmowa³em siê pó³profesjonalnie hostingiem'? Co¶

straszeni jeste¶ arogancki w swoich wypowiedziach

rozumiem ze ty w swoim biznesie od razu zacz±³e¶ od biurowca
i stada asystentek, bo pierwszy milion dosta³e¶ od taty albo od kumpli z partii
czy innego UB?

Wielu ludzi zaczyna i zaczyna³o biznes od ma³ego gufna i wielu na tym koñczy.
S± jednak jednostki które chc± wiêcej, zaczn± od hostingu za grosze i
bêd± sie rozwijaæ. A na h..j im CV skoro oni nie chc± i¶æ do kieratu w korporacji
tylko robiæ na swoim.

> ¯artujesz? Jak kto¶ przywyk³ do p³acenia za dzielone SDi 20 zeta
> miesiêcznie i jeszcze hostowania(!) czego¶, to my¶lisz, ¿e ot tak, pójdzie
> i we¼mie polpaka?
znowu chamstwo i arogancja

> O to chodzi, ¿e jest to bardzo niski segment us³ugodawców i klienteli.
> Co¶ na kszta³t targowiska, gdzie za parê groszy kupuje siê byle jaki towar,
> typu wódka z wody i spirytu, klapki za 3 z³ote i "perfumy" za 12.

Zdziwi³by¶ siê ilu wielkich tego ¶wiata zaczyna³o od przys³owiowego targowiska.

> Nieee, jedynie domagaj± siê, aby co poniektórzy tacy "hostingowcy" nie
> spamowali grup dyskusyjnych ofertami swoich niebywale tanich i
> "profesjonalnych" us³ug.
Spraw± klient jest weryfikacja oferty. Jak kto¶ jest taki durny, ¿e wierzy
we wszystko co gada sprzedawca to jego problem.

Prawem rynku jest zaspokajanie popytu, jest popyt na marny hosting za 10z³
to kto¶ go dostarcza. Gdyby¶my mieli normalny wolny rynek us³ug telekomunikacyjnych
mo¿na by by³o znale¼æ oferty dla ka¿dego a tak mamy marny i tani oraz dobry i b.drogi
brakuje ¶redniej klasy dla Kowalskiego wzglêdnie dla DG jednoosobowej.

Sam szuka³em hostingu na stronê z fotografi± i .... jak cena i wielko¶æ jest akceptowalna
to limity miesiêczne s± dobijaj±ce.