Re: m³odociany hosting

Autor: Ryszard R±czkowski <warschau_at_post.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 18:30:48 MET

U¿ytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisa³:

> Czyli chcesz zakazaæ reklamy taniego hostingu... ? ;-)

Absolutnie nie, chcê jedynie, aby nie by³ on reklamowany tam, gdzie ja
lubiê czytywaæ.

> straszeni jeste¶ arogancki w swoich wypowiedziach

No có¿, mam pogl±dy nieakceptowane przez tzw. wiêkszo¶æ. Nie zmieniê ich z
tego powodu.

> rozumiem ze ty w swoim biznesie od razu zacz±³e¶ od biurowca
> i stada asystentek, bo pierwszy milion dosta³e¶ od taty albo od kumpli
> z partii czy innego UB?

I takie argumenty zawsze lubi³em najbardziej. :D
Tematem jest hosting a nie wycieczki osobiste, tak¿e wróæ, proszê do
meritum.

> S± jednak jednostki które chc± wiêcej, zaczn± od hostingu za grosze i
> bêd± sie rozwijaæ.

I chwa³a im za to. To ja przyjdê do nich wtedy, gdy siê ju¿ rozwin±, ot co.

> znowu chamstwo i arogancja

Chamstwo... arogancja.... mo¿e jeszcze brutalne u¿ycie si³y? ;>

> Prawem rynku jest zaspokajanie popytu, jest popyt na marny hosting
> za 10z³ to kto¶ go dostarcza.

Ale¿ ja to doskonale rozumiem, jednak kiedy kto¶ o¶mieli siê skrytykowaæ
us³ugi tego poziomu, to zaraz krzyk, ¿e chamstwo, arogancja.

> Sam szuka³em hostingu na stronê z fotografi± i .... jak cena i wielko¶æ
> jest akceptowalna to limity miesiêczne s± dobijaj±ce.

Ja w³a¶nie o tym pisa³em, zgadzam siê z tym i mog³e¶ siê odnie¶æ do tego,
zamiast wypisywaæ o jaki¶ kumplach z UB. :>

--
Rico - antysocjalizm i proglobalizacja gwarantowane.
"Z punktu widzenia obiegu gospodarczego, podatki maj±