Re: m³odociany hosting

Autor: Ryszard R±czkowski <warschau_at_post.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 14:44:39 MET

U¿ytkownik "futszaK" <futszak@post.pl> napisa³:

> proponujesz wprowadzenie stosownych regulacji zakazujacych tego ???

Nieeee, ja tylko oczekujê, ¿e ci aj uonna bi e hostingowcy nie bêd±
spamersko reklamowaæ swoich us³ug. Us³ug bardzo w±tpliwej jako¶ci.

> pryszczaty linux-iarz wraz z utrat± pryszczy zacznie dochodzic do
> wniosku ze ma dosyc swiadczenia uslug za 10zl i zacznie szukac czegos
> lepszego

I my¶lisz, ¿e co¶ znajdzie?
A ¶wiadcz±c taki gówniany hosting na jakim¶ blokowym trzepaku zdobywasz
jakie¶ referencje? Jak±¶ renomê w¶ród klientów?
Gdzie, komu i jakie referencje bêdzie w stanie pokazaæ? Wpisze sobie w
szablonowego civika 'zajmowa³em siê pó³profesjonalnie hostingiem'? Co¶
oczyma duszy widzê, jak taki m³odzian ma du¿e problemy z wskoczeniem na
wy¿szy poziom z dwóch powodów: 1) sam nie dorobi³ siê lepszego sprzêtu i
³acza, no bo jak mia³ to zrobiæ sprzedaj±c badziew za grosze? 2) licz±cy
siê provider nie zatrudni go, bo ch³opak ma pustê w papierach, _nikt_ nie
jest w stanie zarekomendowaæ go, nigdzie nie mo¿na sprawdziæ jego
dotychczasowych osi±gniêæ a jedyne, co biegle potrafi, to kupowaæ na
Allegro byle jaki, najtañszy sprzêt i najtañsz± skrêtkê. Gdzie i do jakiej
licz±cej siê firmy przyjm± takiego?

> moze nawet z paroma podobnymi wezm± do spó³ki ma³ego polpaka

¯artujesz? Jak kto¶ przywyk³ do p³acenia za dzielone SDi 20 zeta
miesiêcznie i jeszcze hostowania(!) czego¶, to my¶lisz, ¿e ot tak, pójdzie
i we¼mie polpaka?

> to sie nazywa rynek, jest podaz, jest popyt wiec nie wiem o so chozi

O to chodzi, ¿e jest to bardzo niski segment us³ugodawców i klienteli.
Co¶ na kszta³t targowiska, gdzie za parê groszy kupuje siê byle jaki towar,
typu wódka z wody i spirytu, klapki za 3 z³ote i "perfumy" za 12.

> ja odnosze wrazenie ze wiekszosc przeciwnikow pryszczatego hostingu
> chetnie by wprowadzilo surowe kary za cos takiego

Nieee, jedynie domagaj± siê, aby co poniektórzy tacy "hostingowcy" nie
spamowali grup dyskusyjnych ofertami swoich niebywale tanich i
"profesjonalnych" us³ug.

--
Rico - antysocjalizm i proglobalizacja gwarantowane.
"Z punktu widzenia obiegu gospodarczego, podatki maj±