Re: młodociany hosting

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 17:21:50 MET

Marek Dyjor wrote:

> Prawem rynku jest zaspokajanie popytu, jest popyt na marny hosting za 10zł
> to ktoś go dostarcza. Gdybyśmy mieli normalny wolny rynek usług
> telekomunikacyjnych można by było znaleźć oferty dla każdego a tak mamy
> marny i tani oraz dobry i b.drogi brakuje średniej klasy dla Kowalskiego
> względnie dla DG jednoosobowej. Sam szukałem hostingu na stronę z
> fotografią i .... jak cena i wielkość jest akceptowalna to limity
> miesięczne są dobijające.

Czyli co? Jest Twoim zdaniem zapotrzebowanie na średniej klasy hosting? Mam
na mysli taki, który jest w pełni samoobsługowy, nie sypie się, ma sensowne
zaplecze techniczne, sensownie duże limity, jest tańszy od tych super-hiper,
ale w zamian za niższą cenę ma bardzo ograniczony support w postaci żywych
ludzi?

--
TOM
AS33868 MAN Administrator