Re: Interia.pl chce ukraść moją domenę?

Autor: Tomasz Zdanowicz <zdaniu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 22:11:10 MET

Sied@r napisał:

> To straciles ja czy nie bo w koncu po przeczytaniu postu nie wiem.
> Jesli masz watpliwosci. Prosisz o authinfo - ktore musza ci podac jesli
> jestes abonentem domeny obecnie i przenosisz do innej firmy - np. nazwa.pl.
>
> Poza tym nie wydaje mi sie zeby ta nazwa byla jakkolwiek atrakcyjna
> skoro wszystko oprocz com i info jest jeszcze wolne.

Na dobrą sprawę nie umiem powiedzieć czy ją utraciłem czy nie, na razie mnie
olano. Nie omieszkam poinformować w ciągu kilku dni jak rozwiążą tą sprawę.

Zobaczę jak jeszcze sprawa się potoczy, a na razie można potraktować mojego
posta jako przestrogę przed rejestrowaniem domeny w Interii.

--
Pozdrawiam,
Tomasz Zdanowicz