Re: Interia.pl chce ukraść moją domenę?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 20:51:08 MET
Message-ID: <d125jd$lsu$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Użytkownik Tomasz Zdanowicz napisał:
> Witam Szanownych Państwa.
>
> Niecałe dwa lata temu postanowiłem sobie zarejestrować domenę jasne.com
> Wybrałem wówczas jako swojego usługodawcę Interię, a jak się okazało
> pośredniczyła temu jeszcze firma BeeProvider bodajże. Wtedy odbywało się
> wszystko bez najmniejszego problemu, byłem informowany jak należy itp.
>
> Po jakimś czasie, jak zauważyłem Interia sama zajęła się obsługą domen, ich
> rejestracją i tym podobnymi sprawami. Rok temu, przedłużenie domeny obeszło
> się bez jakichś specjalnych problemów. Jednak w tym roku zwątpiłem w jakąś
> obsługę klienta przez domeny.interia.pl, a zaczęło się to tak:
>
> Żeby uniknąć jakichkolwiek problemów z płatnościami i tym samym ew. stratę
> domeny 1go marca br. zapłaciłem za przedłużenie domeny jasne.com mTransferem.
> Co ok. dwa dni sprawdzałem sobie, czy już przedłużono ważność domeny, za
> każdym razem jednak nadal widniała data 13go marca 2005, i tak..
>
> Trzykrotnie próbowałem wyjaśnić sprawę telefonicznie, próbowałem to także
> zrobić drogą e-mail. Oczywiście w międzyczasie nikt nie raczył mnie
> poinformować, że interia chce przenieść domenę z joker.com do Wild West
> Domains, Inc., sam uzyskiwałem informację czemu przychodzą monity dotyczące
> zezwolenia na transfer domeny od jednego do drugiego registera. Kolejne
> zaniedbanie, czy celowe działanie?
>
> Próbując uzyskać informację, czy napewno pieniądze z mTransferu dotarły,
> podając nr zlecenia, zostaję poinformowany, że to płatność...
> 2zł SMSem.. po próbie wyjaśnienia sprawy zostaję zbywany, że to ktoś od
> "płatności", a to ktoś od "przedłużeń" zajmie się moją sprawą i zostanę
> poinformowany co jest grane.. i oczywiście.. NIE UZYSKUJĘ ŻADNEJ INFORMACJI!
> (Komuś chyba naprawdę się domena spodobała?)
>
> Dzisiaj wysłałem kolejnego e-maila, o podobnej treści i prośbie wyjaśnienia.
> Nie próbuję nawet dzwonić, bo niestety siedzą na BOKu osoby niekompetetne i
> nieumiejące odpowiedzieć na moje pytania.
>
>
> I teraz mam pytanie do Was drodzy użytkownicy, co mi radzicie? W jaki sposób,
> w przypadku utraty domeny mogę dochodzić swoich racji? Proszę o pomoc, bo
> jeszcze nie miałem okazji się znaleźć w tak niemiłej sytuacji. Z góry dziękuję.
>
>
To straciles ja czy nie bo w koncu po przeczytaniu postu nie wiem.
Jesli masz watpliwosci. Prosisz o authinfo - ktore musza ci podac jesli
jestes abonentem domeny obecnie i przenosisz do innej firmy - np. nazwa.pl.

Poza tym nie wydaje mi sie zeby ta nazwa byla jakkolwiek atrakcyjna
skoro wszystko oprocz com i info jest jeszcze wolne.
Received on Sun Mar 13 20:55:19 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Mar 2005 - 21:40:04 MET