Re: Interia.pl chce ukraść moją domenę?

Autor: Hipp <wojtek_at_informatyka.net>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 21:59:49 MET
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Message-ID: <ve8gcgmyoi1o$.1bnf80jvfon51.dlg@40tude.net>

Dnia Sun, 13 Mar 2005 16:08:36 +0000 (UTC), Tomasz Zdanowicz napisał(a):

> Witam Szanownych Państwa.
>
> Niecałe dwa lata temu postanowiłem sobie zarejestrować domenę jasne.com
> Wybrałem wówczas jako swojego usługodawcę Interię, a jak się okazało
> pośredniczyła temu jeszcze firma BeeProvider bodajże. Wtedy odbywało się
> wszystko bez najmniejszego problemu, byłem informowany jak należy itp.
>
> Po jakimś czasie, jak zauważyłem Interia sama zajęła się obsługą domen, ich
> rejestracją i tym podobnymi sprawami. Rok temu, przedłużenie domeny obeszło
> się bez jakichś specjalnych problemów. Jednak w tym roku zwątpiłem w jakąś
> obsługę klienta przez domeny.interia.pl, a zaczęło się to tak:
>
> Żeby uniknąć jakichkolwiek problemów z płatnościami i tym samym ew. stratę
> domeny 1go marca br. zapłaciłem za przedłużenie domeny jasne.com mTransferem.
> Co ok. dwa dni sprawdzałem sobie, czy już przedłużono ważność domeny, za
> każdym razem jednak nadal widniała data 13go marca 2005, i tak..
>
> Trzykrotnie próbowałem wyjaśnić sprawę telefonicznie, próbowałem to także
> zrobić drogą e-mail. Oczywiście w międzyczasie nikt nie raczył mnie
> poinformować, że interia chce przenieść domenę z joker.com do Wild West
> Domains, Inc., sam uzyskiwałem informację czemu przychodzą monity dotyczące
> zezwolenia na transfer domeny od jednego do drugiego registera. Kolejne
> zaniedbanie, czy celowe działanie?
>
> Próbując uzyskać informację, czy napewno pieniądze z mTransferu dotarły,
> podając nr zlecenia, zostaję poinformowany, że to płatność...
> 2zł SMSem.. po próbie wyjaśnienia sprawy zostaję zbywany, że to ktoś od
> "płatności", a to ktoś od "przedłużeń" zajmie się moją sprawą i zostanę
> poinformowany co jest grane.. i oczywiście.. NIE UZYSKUJĘ ŻADNEJ INFORMACJI!
> (Komuś chyba naprawdę się domena spodobała?)
>
> Dzisiaj wysłałem kolejnego e-maila, o podobnej treści i prośbie wyjaśnienia.
> Nie próbuję nawet dzwonić, bo niestety siedzą na BOKu osoby niekompetetne i
> nieumiejące odpowiedzieć na moje pytania.
>
>
> I teraz mam pytanie do Was drodzy użytkownicy, co mi radzicie? W jaki sposób,
> w przypadku utraty domeny mogę dochodzić swoich racji? Proszę o pomoc, bo
> jeszcze nie miałem okazji się znaleźć w tak niemiłej sytuacji. Z góry dziękuję.
>
>
> --
> Tomasz "zdaniu" Zdanowicz

Ja też miałem nieprzyjemności z interia.pl. Kiedys chcialem zarejestrowac
domene informatyk.com. Wyszukiwarka domene wskazywala ja jako wolna.
Wypelnilem wiec formularz w Interii, zaplacilem karta kredytowa i
czekalem..... Po kilkunastu dniach milczenia zaczalem pisac. Wpierw
dowiedzialem sie o wspolpracy interii i BeeProvider, potem, po interwencji,
uzyskalem informacje ze domena jest.... zajeta.

Ostatecznie zarejestrowalem domene socjolog.com i natychmiast przenioslem
jej obsluge do onetu. Aby sprawiedliwosci stalo sie zadosc wspomne, ze
przeniesienie domeny z interii do onetu trwalo prawie DWA miesiace. Ciagle
mieli (w Interii...) jakies problemy. Teraz korzystam z poczty w
poczta.interia.pl i narazie jest OK... zobaczymy jak z nia bedzie.

Wojtek
Received on Sun Mar 13 22:00:31 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Mar 2005 - 22:40:02 MET