Re: Interia.pl chce ukraść moją domenę?

Autor: fakir <mbedyn_at_wyciapaj.mikrus.pw.edu.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 23:24:57 MET

Witaj, 2005-03-13 22:11, napisałeś/aś do mnie:
> Sied@r napisał:

> Na dobrą sprawę nie umiem powiedzieć czy ją utraciłem czy nie, na razie mnie
> olano. Nie omieszkam poinformować w ciągu kilku dni jak rozwiążą tą sprawę.

AFAIK u rejestratorów z USA domena po wygaśnięciu jest blokowana przez
organ rejestrujący na około 20 dni... Do tego czasu zawsze można jeszcze
próbować odzyskać swoją własność..

Co do Interii to wcale sie nie zdziwiłem, ostatnio w imieniu mojego
klienta próbowałem uzyskać authinfo dla domeny przed jej wygaśnięciem
coby przetransferować do siebie. Mało brakowało abym nie zdążył...
Tydzień czasu potrzebowali aby mi wysłać authinfo...

--
pozdro
Michał B