Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 01:10:45 MET

On Fri, 18 Feb 2005 01:39:02 +0100, =?iso-8859-2?Q?Tomasz_=A6l=B1ski?=
<tom@kebab.org.pl> wrote:

>Jakkolwiek jestem przeciw offtpicoewmu spamowi na usenecie i monopolowi
>TPSA, to wyjątkowo ustosunkuję się do tego, co pisze autor wątku.
>
>To jest jakaś pieprzona demagogia, inaczej nazywana kiełbasą wyborczą. Tzw.
>pełna księgowość (ku obrzydliwej nieświadomości prostestujących) niesie w
>sobie o wiele większe możliwości niż tzw. warunki ogólne (KPiR). Natomist
>ci, którzy się przed rzeczoną pełną księgowością bronią, są śmierdzącymi o
>nie-wiadomo-co lamerami ekonomicznymi nie znającymi się na rzeczy. Wiele
> [...]

Dokladnie. Za dwiescie - do maksymalnie pieiiusert zlotych dowolne
biuro rachunkowe za rogiem zrobi ksiegowosc zbijajaca podatki o
poltora tysiaca zlotych... Ile w pelnej ksiegowosci mozna wtrynic w
koszty wie tylko ten kto sie pelnej ksiegowosci nie boi. Hint - rolnik
(przecietny) gdyby przeszedl na pelna ksiegowosc w zyciu jednego
grosza podatku nie zaplaci bo wszystkie przychody w amortyzacje
wpisze....

--
Darek