Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 01:39:02 MET

psobkiew wrote:

> Obowiązek prowadzenia pełnej księgowości spowoduje wzrost kosztów a w
> konsekwencji upadek małych dostawców Internetu stanowiących przeciwwagę
> dla dominacji monopolu TPSA. Brak reakcji z Państwa strony może również
> doprowadzić do przechodzenia małych firm do szarej strefy.

Jakkolwiek jestem przeciw offtpicoewmu spamowi na usenecie i monopolowi
TPSA, to wyjątkowo ustosunkuję się do tego, co pisze autor wątku.

To jest jakaś pieprzona demagogia, inaczej nazywana kiełbasą wyborczą. Tzw.
pełna księgowość (ku obrzydliwej nieświadomości prostestujących) niesie w
sobie o wiele większe możliwości niż tzw. warunki ogólne (KPiR). Natomist
ci, którzy się przed rzeczoną pełną księgowością bronią, są śmierdzącymi o
nie-wiadomo-co lamerami ekonomicznymi nie znającymi się na rzeczy. Wiele
firm, sensownie funkcjonujących, ma wdrożone mechanizmy pełnej księgowości,
wcale nie będąc do tego zmuszonym przepisami, i chwalą sobie.

--
TOM
AS33868 MAN Administrator