Re: 2Mb za natem

Autor: #342 <hor_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 22:29:28 MET

?

> co zrobić jak jestem za natem tepsowym i zrywa mi te łącze od czasu do
> czasu średnio raz dziennie
Zadzwonić na wsparcie polpaka, zgłosić uszkodzenie DSLki
Sprawdza ci parametry linii postaraja się cos zrobic
Jak jeden raz nie pomoze to jeszcze raz ...
Bez przesady tzn. jesli za 3 zgłoszeniem nie pomoze to moze lepiej obnizyc
predkosc?

> czy rezygnacja z nata pomoże?
Nie

> czy jest jakieś inne wyjście?
Napisalem wyzej...

> rozmowy z tepsa nie maja sensu
Mają, nie bądź uprzedzony - naprawde jest tam bardzo duzo osob dobrze
nastawionych do klienta i znajacych sie w temacie. Ja mam pozytywne
doświadczenia

pozdr