Problem z floodowaniem w LAN.

Autor: Maciej Przyboś <maciejp_at_interecho.com>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 23:01:10 MET

Witam.
Ma problem z flloodowaniem przez niektore maszyny innych komputerow.
Generalnie jak zlapie takie cos tcpdumpem to widze pakiet z adresem
zrodlowym nie z mojej sieci (mimo iz wysylany jest z LANU) skierowany do
jakiegos IP w Swiat.
Oczywiscie router takie cos zignoruje jako pakiet z nie swojej klasy
adresowej, ale poniewaz takich pakietow jest ponad 15tys na sekunde siec i
tak pada.
W jaki sposob na interjesie pod linuksem wykryc kto jest za to
odpowiedzialny?
Moze da sie ustalic sam MAC, to juz mi powinno pomoc, bo szukanie IP nie ma
sensu.
Ma ktos jakis pomysl ?

Pozdrawiam
Maciej