Re: 2Mb za natem

Autor: johny_luzak <bearmaniak_at_bez_tego.o2.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 15:33:39 MET

Dnia Wed, 24 Nov 2004 22:29:28 +0100, #342 napisał:

> ?
być może się źle wyraziłem ale to na tej grupie podano takie rozwiąznie
problemu od którego telekomunikacja umywa ręce
> Zadzwonić na wsparcie polpaka, zgłosić uszkodzenie DSLki
> Sprawdza ci parametry linii postaraja się cos zrobic
> Jak jeden raz nie pomoze to jeszcze raz ...
> Bez przesady tzn. jesli za 3 zgłoszeniem nie pomoze to moze lepiej obnizyc
> predkosc?
mam już całkiem pokaźna listę numrów zgloszeń
dzisiaj kolejny raz byli panowie z pionu sieci i tu najlepsze:
panowie powiedzieli mi że mam w instalacji stare kable kóre trzeba
wymienić i że mogą to zrobić prywatnie w sobotę bo nie mają wcześniej
czasu

następnie dzwoni pani z Polpaku i mowi, że dostała informację z pionu
sieci czyli chyba od tych panów, że wszysko jest ok i sprawę zamyka
o żadnych problemach z instalacją kablową nie słyszała
> Nie

> Napisalem wyzej...

> Mają, nie bądź uprzedzony - naprawde jest tam bardzo duzo osob dobrze
> nastawionych do klienta i znajacych sie w temacie. Ja mam pozytywne
> doświadczenia
jak tu nie być uprzedzonym, po takich akcjach
> pozdr
zdrowia

--
Przykładowa sygnaturka ala johny_luzak <(^.^)>
Zdrowia