Re: jak napychamy NASKowi kas

Autor: Piotr Górski <cvbge_at_jlgavwgbenmrzmxebcxn.cebxbpvz.bet>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 22:04:33 MET

Dnia Sat, 20 Nov 2004 20:19:59 +0100 Michał Żuchowski
<traq@focus.digimer.pl> napisał(a):

> IMHO domenami powinna się zajmować instytucja/urząd, opłacana z
> podatków.

Wiesz... to ja już wole się kłócić z debilami z NASK o faktury
niezapłacone niż oddać władzę na .pl i innymi regionalnymi jakmiś
debilnym urzędasom nie mającym zielonego pojęcia o tym co to jest
domena. Sorry... Ale jakoś złe wrażenie robią na mnie np. informatyzacja
ZUS'u przez Prokom czy też CEPiK zrobiony przez Softbank...