Re: Zmiany w Neostradzie.

Autor: Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 10:49:00 MET DST

Rafal Rabczuk wrote:

> nie wiem do jakiej szkoly ty chodziles ? ale proponuje sie zapoznac z
> materialem zajec jaki nalezy zrealizowac.... owszem brakuje tam kilku
> uwzglednien ...ale google to nie primo intermetu.... to tak jakbys
> promowal tylko jedna cocacole kiedy na magazynie masz 1000 innynch...
> sorry ale chyba w szkole powinienes nauczyc sie podstaw dzialania
> tego calego mechanizmu a nie tylko jego fragmentu..... bys umial
> sobie poradzic czy to google czy netsprint.....

Widze ze albo w tej szkole w ktorej jestes nauczyciele podchodza naprawde
odpowiednio do lekcji informatyki albo tego nie widzisz i "zdania nie
zmienisz".
U mnie (lata temu) wygladalo to w ten sposob, ze po 15 minutach lekcji
glowna atrakcja dnia byly czaterie i inne pierdoly. Nauczyciele mieli to
gdzies .... I czego taki "mlody adept informatyki" ma wyniesc ze szkoly ?

--
Adam Paluch <adam@bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec