Re: Zmiany w Neostradzie.

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 01:14:44 MET DST

Użytkownik "januszek"
<januszek@ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl> napisał w
wiadomości news:slrncjbkbf.b5j.januszek@lexx.eu.org...

Internetu,

> Zeby ich w tych szkolach chodziaz obslugi googla uczyli... Niestety
> nie robia tego.
>
> j.

nie wiem do jakiej szkoly ty chodziles ? ale proponuje sie zapoznac z
materialem zajec jaki nalezy zrealizowac.... owszem brakuje tam kilku
uwzglednien ...ale google to nie primo intermetu.... to tak jakbys promowal
tylko jedna cocacole kiedy na magazynie masz 1000 innynch... sorry ale chyba
w szkole powinienes nauczyc sie podstaw dzialania tego calego mechanizmu a
nie tylko jego fragmentu..... bys umial sobie poradzic czy to google czy
netsprint.....