Re: Zmiany w Neostradzie.

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 11:46:57 MET DST

[...]
> U mnie (lata temu) wygladalo to w ten sposob, ze po 15 minutach lekcji
> glowna atrakcja dnia byly czaterie i inne pierdoly. Nauczyciele mieli to
> gdzies .... I czego taki "mlody adept informatyki" ma wyniesc ze szkoly ?

A u mnie w 2LO w Gdynii w czasach, kiedy w Polsce popularniejsze
od Internetu były BBS-y i nikt nie słyszał o "czatach" aby dostać się
w ogóle do szkoły, do klasy "F" :-) ogólniaka trzeba było napisać program.
W pierwszej klasie był głównie Pascal. Poza tym Windows 3, Novell
(nawet mimowolnie, bo szkolna sieć na tym chodziła) i oprogramowanie
biurowe. Potem doszły inne sieci, Internet... Widać są duże rozbieżności
w systemie edukacji, ale każdy sam wybiera do jakiej szkoły chce iść.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]