Zgadzam się z przedmówcą, ja też mam darmowe konto e-mail na jednym z
głównych darmowych portali i to od 7 lat i kilka razy spotkał mnie podobny
problem. Zgłaszane usterki pozostały także bez odpowiedzi.
----- Original Message -----
From: "tenesu" <tenesu@netscape.net>
To: <pl-internet-polip@newsgate.pl>
Sent: Tuesday, August 10, 2004 9:49 PM
Subject: jakosc obslugi w polskich portalach
> z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat jakosci obslugi
> bezplatnych kont pocztowych w portalach takich jak Onet, Interia, Gazeta,
WP,
> O2, inne? czy ignorowanie zgloszen potrzeb i problemow uzytkownika to
polska
> regula, czy wyjatek?
>
> pytam, bo w jednym z w/w portali mam konto, i zglosilem tam wady
interfejsu
> WWW. zadnej reakcji. pare dni temu doslownie znikla zawartosc konta
> (wszystkie listy). zglosilem. zadnej reakcji. wlasciwie to sie juz niczego
> nie spodziewam i nawet, jak widac, nie pietnuje konkretnego dostawcy
uslug.
>
> chcialbym sie tylko dowiedziec, czy wyrobilem sobie wlasciwe przekonanie,
ze
> bezplatne konta pocztowe sa jedynie narzedziem dystrybucji reklam i
ogloszen,
> a ich podstawowa funkcja moze, ale nie musi dzialac, i jesli nie dziala,
> trzeba sie z tym pogodzic, wiedzac, ze darmowego lanczu nie ma...
>
> a moze ktorys z portali dba o swoich uzytkownikow, chociaz nie placa?
>
> --
> tenesu
>
-- Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polipReceived on Wed Aug 11 09:20:24 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 11 Aug 2004 - 09:40:03 MET DST