Re: jakosc obslugi w polskich portalach

Autor: Grzegorz Ogrodnik <gregoris_nielubiespamu_at_o2.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 01:44:10 MET DST

posiadam konto w o2.

Od ponad miesiąca Antyspam przepuszcza połowę spamu (głównie ofert sprzedazy
leków)
Od dwóch tygodni własciwie nie dzoała, spam przychodzi dalej do skrzynki
głównej, a katalog antyspam się nie zapełnia.
Zgłosiłem ten fakt do serwisu, odpowiedx po 3 dniach" konto zgłoszone do
naprawy".
Do dziś (po prawie 2 tygodniach) ciagle sa problemy.

Na jakieś 4 dni przed zwiększeniem konta z 20 do 250 MB cała zawartosc
folderu antyspam została przeniesiona do głównej skrzynki, straciłem trochę
czasu na kasowanie tego śmietnika.

W Antyspamie brakije mi mozlwiości definiowania własnych filtórw wiadomości
(od razu poleciałby wszystkie viagry, xanaxy, prozaci, paracodiny i inne)

Kolejny zgrzyt: od 3 tygodni ni mogę pobierać maili przy pomocy The Bat'a,
skonfigurowałem go zgodnie z instrukcją na stronie tlen.pl i nic.

Z zalet : mało reklam