Re: Futuro a TPSA - priorytety ruchu?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 09:35:52 MET DST

Użytkownik Grzegorz Podsiadło napisał:

> A ja dodam jeszcze, że download z ftp.futuro.pl do neostrady idzie z
> pełną prędkością, nie jest limitowany.

Jesli chodzi o futuro to od samych poczatkow swojej dzialanosci
limitowali ruch na bramkach do zew. operatorow.

Mysle ze TPSĄ to szczegolnie - biorac pod uwage ze od czasow Neostrady
to TPSA potrzebuje wiecej pasma od Futuro a nie Futuro od TPSA. Wiec dla
mnie to nawet feer ze obcinaja dziki ruch do TPSA z sieci Futuro.