jakosc obslugi w polskich portalach

Autor: tenesu <tenesu_at_netscape.net>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 21:49:56 MET DST
Message-ID: <Xns9541DE13B8C17tenesunetscapenet@155.158.102.7>

z zupelnej ciekawosci chcialbym prosic o opinie na temat jakosci obslugi
bezplatnych kont pocztowych w portalach takich jak Onet, Interia, Gazeta, WP,
O2, inne? czy ignorowanie zgloszen potrzeb i problemow uzytkownika to polska
regula, czy wyjatek?

pytam, bo w jednym z w/w portali mam konto, i zglosilem tam wady interfejsu
WWW. zadnej reakcji. pare dni temu doslownie znikla zawartosc konta
(wszystkie listy). zglosilem. zadnej reakcji. wlasciwie to sie juz niczego
nie spodziewam i nawet, jak widac, nie pietnuje konkretnego dostawcy uslug.

chcialbym sie tylko dowiedziec, czy wyrobilem sobie wlasciwe przekonanie, ze
bezplatne konta pocztowe sa jedynie narzedziem dystrybucji reklam i ogloszen,
a ich podstawowa funkcja moze, ale nie musi dzialac, i jesli nie dziala,
trzeba sie z tym pogodzic, wiedzac, ze darmowego lanczu nie ma...

a moze ktorys z portali dba o swoich uzytkownikow, chociaz nie placa?

-- 
tenesu
Received on Tue Aug 10 21:50:29 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 10 Aug 2004 - 22:40:03 MET DST