Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca

Autor: Przemyslaw Popielarski <premax_at_hot.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 23:08:07 MET DST

Tomasz Powązka <tom@gts.pl> wrote:
> Możesz napisać mi na priv coś więcej, na temat tej obsługi ?? ( Uwagi,
> spostrzeżenia , sugestie )

Jeszcze 2-3 lata temu wasza obsluga bardzo szwankowala. Mam na mysli nie
odpowiadanie na e-maile, albo odpowiadanie po tygodniu. A takze kompletny
brak elastycznosci. Dzis juz tych zastrzezen nie mam. Moze kolega skarżący
się ma wlasnie doswiadczenia sprzed paru lat.

> I bardzo nam przykro, że już nie korzystasz z naszych łaczy - mógłbyś
> podać mi powód rezygnacji ?

Swoja droga, z cenami moglibyscie troche zejsc. Reszta: bdb+.

--
./ premax
./ premax@hot,pl