Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca

Autor: Iluvatar <iluvatar_at_dvb-z.net>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 23:20:49 MET DST

Iluvatar wrote:

> jop.. znam to z autopsji ;)
hihihi.. niektórzy stwierdzają że nie mają netu bo np: onet im nie chodzi ;)
i ich nie interesi że to nie w naszej gestii no bo on w końcu podpisał
umowe na dostarczanie internetu i w jego mniemaniu internet zaczyna się i
kończy na onecie ;)
inni twierdzą że podsłuchujemy mieszkańców gdy zobaczł zamontowanego w
skrzynce switcha z mrugającymi diodami ;) .. ktoś się naczytał buszującego
w zbożu
jeszcze inni że nie życzą sobie abyśmy znali jego ip bo poda nas że łamiemy
prawo o ochronie danych osobowych ... no cóż niech gościu zachowa swoje
pakiety ip i niech jako transport pakietów używa gołębi pocztowych :D
.... tak tak wesołe jest życie admina -