Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca

Autor: Adam Kondrat <adam_nielubie.spamu_at_dalete_kondrat.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 01:34:16 MET DST

Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <premax@hot.pl> napisał w wiadomości
news:40e0889d$3@news.home.net.pl...

> odpowiadanie na e-maile, albo odpowiadanie po tygodniu. A takze kompletny
> brak elastycznosci. Dzis juz tych zastrzezen nie mam. Moze kolega skarżący
> się ma wlasnie doswiadczenia sprzed paru lat.

Napisalem dlugiego posta i mi sie komputer zwiesil, wiec lekko opadlem z
sil. w skrocie napisze jeszcze raz.

doswiadczenia sa aktualne. Jesli chodzi o obsługe typu rejestracja sec dns
itp - to wszystko ok. Szybko np 15-60 min. Co do suterek tez ok, ale tak
naprawde ich nei było (takich jakie mi sie zdarzaly w tepsie)

Problem byl w tym, ze przez ponad miesiac dzwonilem i prosilem o weryfikacje
mozliwosci technicznych w nowej siedzibie firmy i po prostu GTS robił
zlewke - np nie kontaktowal sie przez 2 tygodnie, obiecywano telefonicznie
kontakt i dalej nic. Dzwonilem, pytalem. Fakt jest taki ze od czasu kiedy
zlozylem prosbe o weryfikacje mozliwosci podlaczenia 2Mbit po miedzi w
Warszawie minal ponad miesiac i nie dostalem wiazacej odpowiedzi. Wyslalem
na poczatku zapytanie przez www (prosba o konsultacje czy cos w tym stylu) i
brak potwierdzenia.
Musialem poszukac innego operatora, bo czas leciał i nic nie zwiastowało ze
GTS cokolwiek zrobi.