Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca

Autor: Tomasz Powązka <tom_at_gts.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 22:47:13 MET DST

> GTS technicznie jest ok (tylko łącza miedziane), zalatwia pary miedziane bez
> problemow ale obsługa klienta pozostawia wiele do zyczenia. Mało awarii -
> przez rok moge powiedziec ze nie mialem zadnej ( byly przerwy np 20 sekund.
> maksymalnie to moze ze 30 min ale jednorazowo) Technicznie naprawde ok.

Możesz napisać mi na priv coś więcej, na temat tej obsługi ?? ( Uwagi,
spostrzeżenia , sugestie )
Chcielibyśmy świadczyć usługi na najwyższym poziomie, i każda uwaga jest
dla nas cenna...
I bardzo nam przykro, że już nie korzystasz z naszych łaczy - mógłbyś
podać mi powód rezygnacji ?
( Poproszę na priv... )