Rafal.Doroszkiewicz <ja@vast.net.pl> wrote:
> Śmiesznym również, byłoby, gdyby wsparcie techniczne musiało odwiedzać
> za każdym razem użytkownika, który zapomni podłączyć wtyczkę do karty
> sieciowej.
Jakby za każdą taką wizytę płacili to owszem, byłoby wesoło ;P
> O wycięciu komputera użytkownika z sieci, musi on dowiedzieć się od
> Operatora. Basta.
Ktoś tu podał dobrą metodę - przekierowanie 80 na stronę informującą
o wycięciu. To jeszcze byłbym skłonny stosować (byłbym, bo w mojej
sieci - internet cafe - takie problemy załatwia się podchodząc te
kilka, kilkanaście metrów do usera).
-- Adam Wysocki * Warszawa, Śródmieście * www.gophi.net * SWL SP5250730 GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi#linux.net.pl * gophi#gadu-gadu.pl rozmawiamy o tobie, to ty jestes grupowym exhibicjonista (C) megankaReceived on Sat Jun 26 12:25:19 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 26 Jun 2004 - 12:40:11 MET DST