Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 00:57:17 MET DST

Rafal Rabczuk <spag@o2.pl> napisał(a):
> a samo wyciecie nie moze oznaczac ze cos jest nie tak?

Właściwie, to _ja_ starałem się przez długi okres czasu (zresztą nadal to
robię) wytłumaczyć użytkownikom, aby najpierw sami spróbowali usunąć
"awarię". Niekiedy są to po prostu śmieszne sprawy. Śmiesznym również,
byłoby, gdyby wsparcie techniczne musiało odwiedzać za każdym razem
użytkownika, który zapomni podłączyć wtyczkę do karty sieciowej. Co
chciałem napisać, to, że użytkownik 'wyedukowany', będący w stanie usunąć
"awarię", nie będzie momentalnie w czasie utraty kontaktu ze swoją ulubioną
stroną internetową, zgłaszał problemu Operatorowi. O wycięciu komputera
użytkownika z sieci, musi on dowiedzieć się od Operatora. Basta.

> 1. Blokowane jest wszystko.(trzeba to to kabel sie ucina)
> 2. Oczywiste jest ze skoro wycielem to mialem konkretna przyczyne a
> nie dla jaj sobie dowcipy robie.

Również nie dla jaj _świadczysz_ _usługę_ dlatego powiadomienie użytkownika
niczym nadzwyczajnym w takich przypadkach[pkt. 1] nie jest.

> 3. Zapominam o sprawie do chwili kiedy uzytkownik sam stwierdzi ze juz
> jest gotowy do podlaczenia do sieci.

Jasne - tego typu 'kwiatki', wszyscy znamy z wielu ASK'ów oraz sieci
opartych o Neostradę. Nie ta liga.

> 4. Podlanczam spowrotem.

Podłączam z powrotem.

> 5. Kolejne wykroczenie procedura od nowa z kilkudniowym banem za kare
> naruszenia regulaminu.
> zly admin jetsem i tyle - ale skutecznosc tej strategii jest wysoka.
> zgodze sie ze to moze nie byc wygodne dla uzytkonika. jakby mi placili za
> wsparcie dla usera to bym nawet przygotowal CD dz oprogramowaniem do
> walki z tym swinstewm i pewnie bym natychmiast jechal do takiego usera
> mu usunac wirusa.

Aaaach.. więc jednak jest to TWÓJ_ASK! Więc o czym my tu dyskutujemy?
Wiesz, gdyby takie zasady miał Twój _nadrzędny_ Operator, pewnie dawno Twój
ASK byłby wycięty.

> moze jeszcze [...] loda gratis userom zrobic?

Spokojnie...

--
Rafal.Doroszkiewicz
mailto:ja(at)vast.net.pl