Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Adam Wysocki <gophi_at_studio.tpi.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 12:18:16 MET DST

mistrzu <mistrzu24@nospam.gazeta.pl> wrote:

> Ale po odcięciu trzeba ich o tym poinformować. Przecież płacą za internet.

Informować można. Ja bym nie informował. Efekt psychologiczny. Jak user
zadzwoni, to poinformuje się go dokładnie, za co został odcięty i co ma
zrobić, żeby odzyskać dostęp.

> Ja robię tak:
> 1. Najpierw blokowane są niektóre porty,

Te przez które przedostaje się syf? Tak, też tak zrobiłem raz, w kawiarence,
ale to tylko dlatego że kończyła się moja zmiana i nie chciało mi się wyrzucać
czegoś co siało po smtp :)

> 2. Idzie ktoś powiadomić użytkownika,

Ale *po co*? Jest umowa: Możesz zostać odcięty od sieci, jeśli będziesz siał
syf. User sieje syf, więc jest odcinany... I tyle.

--
Adam Wysocki * Warszawa, Śródmieście * www.gophi.net * SWL SP5250730
GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi#linux.net.pl * gophi#gadu-gadu.pl