Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 04:16:42 MET DST

On Sat, 26 Jun 2004 03:53:49 +0200, Paweł Tyll wrote:
> "kya" <kya@mail.here.invalid> wrote in message
> A co robi provider wiodący, posiadający najwięcej typowych ssaczy i
> rozsiewaczy wirusów, rozdając dostęp do sieci, nie filtrując na routerach

Z pewnym nieświadomym userem z Torunia, który kilka razy w tygodniu
przysyła mi maila z wirusem, na pewno nie robi nic. Czasem mam wrażenie,
że prędzej sama zapcham skrzynkę abuse, niż ten gość przestanie.

[...]

> Tak, zabezpiecz sobie radio przed kiepskim oprogramowaniem i nieświadomym
> userem. Pomyśl szerzej niż 'hm, zgłoszę dyrektorowi że wymieniamy switche i
> routery, bo te co są nie mają możliwości cięcia portów i analizy ruchu - jak
> się nie zgodzi to będzie to w sumie jego problem, ja i tak w przyszłym
> miesiącu wezmę wypłatę'.

Właśnie o to pytam. Czy da się, a jak tak, to jak, czy się nie da, a jak nie,
to dlaczego?

> Tak, są darmowe firewalle. A potem odbiera się telefony pod tytułem 'nie
> działa mi znowu Internet, możecie cos z tym zrobić?' po czym ktoś jedzie do
> klienta i coś z tym robi - mianowicie wyłącza darmowego firewalla i Internet
> nagle zaczyna działać...

Tutaj akurat była mowa o tym, że użytkownik marudzi, że musi sobie
*dokupić* firewalla, nie o tym, że nie umie go używać, czy za niego
zapłaci, czy nie.

--
////)))              Rzućcie broń, bo zgolę jej makijaż. Trochę to potrwa :
//|-O-O  )                                                    [Tank Girl] :