Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 01:19:25 MET DST
Message-ID: <cbfnh2$84f$1@korweta.task.gda.pl>

> Również nie dla jaj _świadczysz_ _usługę_ dlatego powiadomienie
użytkownika
> niczym nadzwyczajnym w takich przypadkach[pkt. 1] nie jest.

Możliwe - moje podejście jest dyktowane z góry.

Owszem chyba własnie do mnie dotarło, że to minimum informacji o przyczynie
moze bardzo ułatwić użytkownikowi przywrócenie komputera do używalności w
śieci.

> > 3. Zapominam o sprawie do chwili kiedy uzytkownik sam stwierdzi ze juz
> > jest gotowy do podlaczenia do sieci.

OK przesadziłem.

> > 4. Podlanczam spowrotem.
>
> Podłączam z powrotem.
Dzięki.

> Aaaach.. więc jednak jest to TWÓJ_ASK! Więc o czym my tu dyskutujemy?
> Wiesz, gdyby takie zasady miał Twój _nadrzędny_ Operator, pewnie dawno
Twój
> ASK byłby wycięty.

Bez przesady. Akurat tam są zadowoleni z mojej pracy ;-) Bynajmniej byli ;-)
Received on Fri Jun 25 01:20:16 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 25 Jun 2004 - 01:40:09 MET DST