> Również nie dla jaj _świadczysz_ _usługę_ dlatego powiadomienie
użytkownika
> niczym nadzwyczajnym w takich przypadkach[pkt. 1] nie jest.
Możliwe - moje podejście jest dyktowane z góry.
Owszem chyba własnie do mnie dotarło, że to minimum informacji o przyczynie
moze bardzo ułatwić użytkownikowi przywrócenie komputera do używalności w
śieci.
> > 3. Zapominam o sprawie do chwili kiedy uzytkownik sam stwierdzi ze juz
> > jest gotowy do podlaczenia do sieci.
OK przesadziłem.
> > 4. Podlanczam spowrotem.
>
> Podłączam z powrotem.
Dzięki.
> Aaaach.. więc jednak jest to TWÓJ_ASK! Więc o czym my tu dyskutujemy?
> Wiesz, gdyby takie zasady miał Twój _nadrzędny_ Operator, pewnie dawno
Twój
> ASK byłby wycięty.
Bez przesady. Akurat tam są zadowoleni z mojej pracy ;-) Bynajmniej byli ;-)
Received on Fri Jun 25 01:20:16 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 25 Jun 2004 - 01:40:09 MET DST