Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 01:40:03 MET DST

Użytkownik "mistrzu" <mistrzu24@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cbfmt1$eb6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Tylko, jak nie powiesz o odcięciu użytkownikowi to IMHO ma on racje
> mając o to pretensje.

Szczerze? informowałem PRZED i nie dwało rady efekt ten sam - teraz
przynajmniej mniej roboty.
.

Zależy od kontaktu i nastawienia użytkownika. Jak dzwoni i ma pretensje,
jednak nic nie zrobił by naprawić usterke to czy masz lepszy pomysł jak go
zmobilizować do działania aby nie zerwał umowy ? ban

Zgadza sie naprawi jest ok - dlaczego miałby ktoś kogoś nie podłączyć
spowrotem do netu? chodziło mi własnie o przypadek kiedy ktoś mi gada że ma
wszystko zrobione ja włanczam a tu dalej to samo.

> Jak też wysoki jest stopień niezadowolenia użytkownika z sieci.

Właśnie chodzi o to że żadko mi sie zdażyło w mojej karjerze żeby były
problemy. kilka razy wycinałem. Tyle że w ASK szybko sie ucza ;-)
Zawsze było szybko i sprawnie wszystko naprawione.

> To swoją drogą, ale powiadomić można.

Naprawde - zależy od grupy użytkowników.
Jedni gadaja na ciebie złe rzeczy inni dobre - a brak internetu czesto
wywołuje jakąmś psychoze u ludzi.- może psychologowie jakieś badania powinni
zrobić i powiedziec konkretnie kogo powiadamiać a kogo nie.

> Ale tylko w sprawie odłaczenia. Niepowiadomienie go o tym jest
> niewywiązaniem się z umowy.

Podanie przyczyny przerwania świadczenia usługi - to chyba coś takiego.taka
informacja.

Ja juz nie wiem. Mam mieszane uczucia.