Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 22:11:42 MET DST

On Thu, 24 Jun 2004 19:25:45 +0000 (UTC), kya <kya@mail.here.invalid> wrote:

[----]
>Saddie:
> "Jeżeli sieci providera jest w stanie cokolwiek zrobić jeden klient
> ślący wirusy, to administrator powinien poważnie się zastanowić nad
> stanem tej sieci."
>
>Andrzej Bursztynski:
> "Widzisz, tak się składa że każda sieć komputerowa oprócz różnych
> śmiesznych pudełek [...] składa się z komputerów, których liczebne
> zdecydowaną większość stanowią komputery klientów, na które żaden super-
> czujny-super-administrator nie ma (i nawet nie powinien bez zgody
> właściciela) mieć wpływu."

> [...]

Wy tak sobie bijecie pianę, a nikt nie raczy napisać, kto co mianowicie
zrozumiał, albo czego nie. Ja rozumiem, że Tobie chodzi o to, że te komputery
klientów nie są częścią sieci providera? Czy może jednak o coś innego?

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O