Sebastian Bialy <heby@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Przeczytaj post który rozpoczyna wątek. Autor płacze, że:
>
> "Na moją uwagę czy nie powinni przed tym ponformować klienta i ostrzec
> go przed konsekwencjami"
>
> PRZED. Ja przed nie informuje, bo zazwyczaj nie mam na to czasu (liczą
> się sekundy/minuty czasami). Wycinam. Co jest potem to już zupełnie inna
> bajka - w moim wypadku klient jest przekierowany 80->strona
> informacyjna, cała reszta /dev/null.
IMHO to jest jedyna sensowne wyjście. Klient PRZED z reguły olewa
sprawe. Jedynym bodźcem motywującym jest odcięcie. Na maile z
ostrzeżeniami można nie otrzymać odpowiedzi tygodniami, a wirusy nadal
są rozsiewane.
Pozdrawiam
-- Bartosz Waszak <waszi@icpnet.pl> nic-hdl: BW175-RIPE Network Administrator Internet Cable Provider Sp. z o.o. (http://www.icpnet.pl/)Received on Wed Jun 23 20:00:27 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 23 Jun 2004 - 20:40:08 MET DST