Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 19:49:08 MET DST

Dariusz K. Ladziak wrote:

> Mylisz dwie rzeczy - natychmiastowe odciecie usera destabilizujacego
> prace sieci (dzialanie jak najbardziej sluszne) z niewyjasnionym
> odcieciem klienta ktory za dostep zaplacil.

Przeczytaj post który rozpoczyna wątek. Autor płacze, że:

"Na moją uwagę czy nie powinni przed tym ponformować klienta i ostrzec
go przed konsekwencjami"

PRZED. Ja przed nie informuje, bo zazwyczaj nie mam na to czasu (liczą
się sekundy/minuty czasami). Wycinam. Co jest potem to już zupełnie inna
bajka - w moim wypadku klient jest przekierowany 80->strona
informacyjna, cała reszta /dev/null.

--
Sebastian Bialy - heby@poczta.onet.pl