Re: Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 19:56:05 MET DST

Neas wrote:

> ROTFL. Administrator postępujący w ten sposób nie zasługuje
> nawet na miano administratora.

A co miał zrobić ? Poczekać na jakies 100 straszaków na jego abuse w
stylu "w związku z atakiem na nasze komputery sieci bankowej sprawa jest
w tej chwili rozpatrywana w prokuraturze naszego małego ale bojowego
kraju" ? A może patrzeć jak ślicznie wypełnia się łacze 10MBit ruchem z
tego budynku w oczekiwaniu na to aż Pani X znajdzie w słowniku pojęcie
"wirus komputerowy" ? Ja tu nie dyskutuje o sieci na SDI. Ja mówie o
nieco większej instytucji. A DSLem to ja sobie adminuje w domu dla
swoich potrzeb i nie ma to związku z sytuacją powyżej.

> To już jego problem. Jeśli dostanie od Ciebie informacje,
> dlaczego został odcięty i nic z tym nie zrobi, to najwyraźniej
> dostęp do sieci nie jest mu potrzebny.

Moja opinia jest jasna: należy wycinać jak najszybciej, a dopiero potem
zadawać pytania userowi i go informować.

Jeszczera: Wycinam PRZED. Informuje PO. W innym przypadku mnie by
wycieli Ci wyżej.

--
Sebastian Bialy - heby@poczta.onet.pl