Re: [OT] Wysyłanie maili poprzez GPRS i walka z Erą... (długie)

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 02:05:23 MET DST

On Tue, 22 Jun 2004 18:12:51 +0000 (UTC), gophi@studio.tpi.pl (Adam
Wysocki) wrote:

>GPRS nie gwarantuje stabilnego połączenia? (nie wiem, serio pytam)

Serio to wystarczy wejsc do blaszanego pawilonu handlowego, knajpy w
piwnicy albo przez tunel przejechac - i sesja poszla sie kochac...
Wypadasz z zasiegu - sesja jest zamykana. Wracasz w zasieg - otwierana
jest nastepna sesja. Z poziomu aplikacji widzisz to jako chwilowe,
czasem parosekundowe opoznienie odpowiedzi sieci, z poziomu bilingu
jako kolejny pieniazek wyciekajacy ci z kieszeni...

--
Darek