Re: szybsze ? tansze ? idsl

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 23:24:44 MET DST

Heniek <heniek@echelon.gov> wrote:
> [CIACH]
> pytalem, zagranica + polska bez tpnet min. 150 EUR, moze napiszesz mi
> powyzej jakiej predkosci jest taniej?

Zaraz.. troszkę plączesz się w zeznaniach. Przed chwilą pisałeś że:

"Tylko dlaczego:
1. Jak chce od nich (Crowley/GTS/Futuro/tkt/telenergo,itd) internet np. bez
tranzytu do tpnet to kaza mi placic tez ok 300 EUR za 1Mbit a nie 60?"

A swoją drogą 150 EUR to jest dość dobrą ceną, nie przesadzaj. Przecież
to niewiele więcej niż iDLS.

> bez

> informacji.
> Ciekawe, jak wyzej, przy jakiej predkosci jest duzo,duzo mniej? badz tak
> laskaw i napisz to, bo z tego co sie orientuje to kolejny mit polskiego
> internetu, no moze przy oc3 to duzo duzo taniej bedzie, ale nie o tym pisze.
O właśnie. Sam piszesz że 150 a nie 300. A co do konkretów zapraszam do
handlowców ww. firm. Niestety, nie mogę podać konkretnych cen z oczywistego powodu.
Mogę tylko powiedzieć że mam w ręku cenę zauważalnie poniżej 150 EUR za zagranicę
przy przepływności już na poziomie kilku Mbps. Do tego należy doliczyć jeszcze
niestety koszt dostępu do operatora, któty przy odpowiedniej przepływności nie
będzie miał znaczącego wpływu na końcową cenę.

> sorry ale ja nie pisze ze drogo jest w tpnecie (bo w &tp to standard jak na
> razie), tylko w konkurencji
Czyli TPNET to standard, a konkurencja która jest tańsza jest droga, tak?
Pokręcona ta logika ;-)

> i nie pisze ze chce miec tranzyt do tpnet w cenie. Moge za niego placic
> osobno, np. kupujac go bezposrednio w tpnecie i jest duzo taniej niz 2K
> PLN za 1Mbit.
Ile? 300 EUR? 150 EUR? A może jesteś w stanie kupić od TPNET sam peering?
;-)

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--