Re: szybsze ? tansze ? idsl

Autor: Heniek <heniek_at_echelon.gov>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 22:42:54 MET DST

[CIACH]
> Internet. Czyli zagranica+Polska+TPNET. Zapytaj takiego operatora
> ile kosztuje sama polska albo zagranica bez TPENTU.
pytalem, zagranica + polska bez tpnet min. 150 EUR, moze napiszesz mi
powyzej jakiej predkosci jest taniej?

EUR,
bez

> Dziwne. Może jakoś specjalnie Ciebie traktują. Cena 1 Mbita w takim np.
> ATMANie lub Telenergo na pewno nie kosztuje 300 Euro. Kosztuje dużo
> mniej - dużo. To co robisz można nazwać rozpuszczaniem fałszych
informacji.
Ciekawe, jak wyzej, przy jakiej predkosci jest duzo,duzo mniej? badz tak
laskaw i napisz to, bo z tego co sie orientuje to kolejny mit polskiego
internetu, no moze przy oc3 to duzo duzo taniej bedzie, ale nie o tym pisze.

> Bo jest drogi. Za 1 Mbit TPNETU mam conajmniej 2 Mbity zagranicy lub 3
Polski.
> Piszę conajmniej bo w zależności od operatora i ilości kupowanych mbitów
cena
> może się zmieniać. W przypadku TPNETU jest stała. I uwaga: łącze
zagraniczne
> albo do Polski transmituje dane w obie strony. Z TPNETU przychodzą do mnie
> głównie syn+ack (ewentualnie samo syn). Ponoszę zatem dwa razy większy
koszt
> bo musze utrzymać łącze które działa tylko w jedną stronę. Chyba że
stosunek
> 1:10 można nazwać czymś zadowalającym.
sorry ale ja nie pisze ze drogo jest w tpnecie (bo w &tp to standard jak na
razie), tylko w konkurencji i nie pisze ze chce miec tranzyt do tpnet w
cenie. Moge za niego placic osobno, np. kupujac go bezposrednio w tpnecie i
jest duzo taniej niz 2K PLN za 1Mbit.

> Jassne. Prawda jest taka - każdy chyba rozumie stanowisko TPSA - jest ona
> firmą nastawioną na generowanie zysku i robi to. Działa tutuaj prawo
> rynku - jest usługa, która ma konkretną cenę i są chętni którzy chcą
> ją kupić. Mimo ceny. Chcą bo nie mają alternatywy.

No ceny leca w dol, jak na poczatku watku.

--
pozdr,
Heniek Kowalczyk