Re: [OT] Wysyłanie maili poprzez GPRS i walka z Erą... (długie)

Autor: Bohdan 'Nexus' Horst <nexus+usenet_at_irc.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 23:30:28 MET DST

On 2004-06-21, Przemyslaw Popielarski <premax@hot.pl> wrote:

> Rozlaczal-nie rozlaczal to nie powinno miec znaczenia. Zazwyczaj pakiet
> bajtow (te 100 KB) liczy sie per okres czasu (np. doba), a nie per
> polaczenie.

skad takie dane?

korzystałem z GPRSa w PlusGSM przez pół roku i zawsze było liczone per
sesja PPP...

czyli 6 gr (promocja 3gr za paczkę 100kB) za trzasnięcie drzwiami
(wynegocjowanie połączenia)

jak się skończyła promocja to juz była złotówka.. i przestałem korzystać
;))))

pozdrawiam

p.s. w Siemensie ME45 był na dodatek problem, bo bez kombinacji nie dało
sie na raz podłączyć kabelka do komputera i do zasilania w związku z
czym maksymalny czas sesji nie przekraczał 10h.. :)

--
Bohdan 'Nexus' Horst