Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Admin TVK Tel-Ka <admin_at_tvk.wroc.pl.invalid>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 19:15:11 MET DST

W artykule <0t40cf0f10i3cdbn3e8%sal@hell.hell.pl> Przemysław Maciuszko napisał(a):

> Przesadzasz. Kiepsko to było może przez kilka dni zanim został zmieniony
> routing.

[..]
Miałem przyjemnośc hostować firmę która uprzednio była w PozMANie i dla
tych serwisów (a także większości sieci EDU kóre miały własne bramki)
działało tragicznie przez ponad 2 tygodnie.
Klasy komercyjne z komercyjnyych klas MANów przez prawie 2 miesiące miały
problemy z wysyłaniem danychprzez łącza światowe.