Jak zapewne pamiętacie z poprzedniego odcinka - chciałbym mieć w domu
Neostradę, a w tym celu muszę mieć najpierw telefon. Do tej pory uważałem, że
TPSA w ostatnich latach bardzo się poprawiła i wszystko robi terminowo. Nie
minał chyba jeszcze miesiąc, ale niewiele już zostało, a punkcie obsługi
klienta albo nikt nie odbiera, albo każą dzwonić innego dnia (wybrać się
osobiście nie bardzo mam jak - godziny pracy).
Z ostatniej rozmowy wynika, że nasze zamówienie nie zostało przyjęte, bo
wystąpił _błąd_systemu_. Prawdopodobnie z powodu różnicy pomiędzy miejscem
zamieszkania a zameldowania.... (czy jest jakiś smiley do pokazania opadających
rąk?).
Co radzicie? Męczyć się bez sieci kolejny miesiąc, spróbować w Dialogu, czy w
lokalnej sieci? W przypadku TPSA nie będzie problemów z rezygnacją z usługi
(wynajmuję mieszkanie, więc to dla mnie ważne). Podłączenie do lokalnej sieci
to 400zł (potem opłaty są niskie, ale prędkość też), w Dialogu warunki
wyglądają na dosyć kiepskie (prędkość/koszty). I wychodzi na to, że na całkiem
porządnym osiedlu we Wrocławiu nie potrafię szybko i wygodnie założyć dostępu do
sieci.
-- Free Software - find interesting programs and change them NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies Usenet - meet interesting people from all over the world and flame them Decopter - unrealistic helicopter simulator, get it from http://decopter.sf.netReceived on Tue Jun 15 14:05:22 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 15 Jun 2004 - 14:40:03 MET DST