Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 15:58:06 MET DST

my newsreader told me that Przemysław Maciuszko wrote:
> Może Cię to ździwi, ale moja Neostrada prezentuje dużo wyższy poziom
> działania usługi niż większość osiedlówek jakie było mi dane widzieć.

Ja do tej pory używałem SDI (i używałbym dalej, ale zostało 600km od mojego
obecnego miejsca zamieszkania) i uważam, że nawet SDI działa lepiej niż wiele
osiedlówek. Co z tego, że transfery _bywają_ lepsze, gdy trzeba się zawsze
liczyć z "przejściowymi" problemami, blokowaniem czego popadnie i przede
wszystkim administratorami?
Dlatego zdecydowanie wolałbym Neostradę od podłączania się do osiedlówki
(szczególnie, że cena instalacji w moim przypadku odgrywa dużą rolę). Tylko oni
mi na razie nie chcą założyć nawet telefonu :-o

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies