Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy

Autor: Miernik <miernik_at_ctnet.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 11:21:35 MET DST

Wojciech Wielogorski <asj@elend.pl> wrote:

> to postaw sie na moim miejscu - kiedy w 20-tysiecznej miescinie bedzie inny
> niz TPSA operator?

Tu jest 50 tysięczna mieścinie, więc niewiele większa, a jest
tu światłowód Telekomunikacji Kolejowej, oraz radio Futuro oraz
Telbanku. Legionowo.

> w ilu miastach mozesz kupic dostep od Futuro/TK/CDP i innnych?

Proszę bardzo:

http://www.tktelekom.pl/opissieci/swiatlowody.jpg

Mimo iż Legionowa nie ma na tej mapie to zakończenie światłowodowe
jest (od kietnia 2004, może jeszcze nie umieścili na mapie)

http://www.futuro.pl/mapazasiegu.php
Tu trochę gorzej, ale w obszarze o promieniu 18 km od tych punktów da
się podłączyć.

Na http://www.telbank.pl/ też jest mapa, z bardzo wieloma punktami w
róznych dziurach, ale w tel chwili nie mogę do niej dotrzeć z powodu
jakiegoś błędu na stronie.

--
    Miernik         _________________________  xmpp:miernik@amessage.info
___________________/__ tel: +48888299997 __/      mailto:miernik@ctnet.pl