Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: Marcin Kapski <admin_at_bbi.plNOSPAM>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 23:31:38 MET DST

> No i? Rozumiem, że Ty chcesz koniecznie uratować ich przed
> niestrawnością limitując im jeden kęs na minutę? A może oni
> lubią siedzieć na tronie, hę?

nie skomentuję

> Jeśli kupuję jabłka na worki, to powinienem je sprzedawać na
> worki? A już zrobienie z nich musu pewnie w ogóle wychodzi poza
> Twoje wyobrażenia? Ty wiesz, jak taki mus można szybko wszamać?

nie skomentuję, bo Pański ograniczony sposób myślenia nijak się ma do mojego
sposobu pisania.
Więc przykład jabłek, z uwagi na sposób percepcji z Pańskiej strony proszę
uznać za niekierowany do Pana

> Gdybym miał poświęcać na zjedzenie jednego jabłka pół godziny,
> to po piętnastu minutach kazałbym się wypchać memu dostawcy
> ogryzkami i poszedł do innego. Nie mam czasu na to, żeby ktoś
> dbał o moją niestrawność.

Skoro dostawcę stać na jabłko na pół godziny to ja też bym kazał się mu
wypchać.
Dla Pana co innego to 10 jabłek na tydzień, to coś co lepsze. Kto się
pierwszy załapie ten dostanie.
Reszta won... Hmmm tak było w PRL'u... może Pan tęskni ?

> [...]
> dopuszczalne (powiedzmy, bo webmaster został by zmieszany z
> błotem i odchodami). Dziś byle posiadacz DSL-a ma do swojej
> dyspozycji 512kbps. A ty chcesz go zamęczać transferami na
> poziomie 10-40kbps? A co będzie, jak rzecz będzie popularna i
> dossie się do niej niemal tylu zajadłych koleżków, ile masz
> MaxClients? Kiedy pozwalniają procesy? Malutki DoS serwera na,
> dajmy na to, godzinkę? Wiesz, co się np. dzieje, jak np.
> producent gry w kulki rzuci nową wersję? Albo jak wygląda druga
> połowa kwietnia na serwerze firmy tworzącej soft do PITolenia?

Nie będę komentował lamerstwa ani popierał domorosłych rozwiązań, tym
bardziej opinii.
Kończę ten temat bo wstyd pisać na Pańskim Poziomie.
  EOT