Re: jak rozpakować na serwerze plik tgz lub tar?

Autor: Serg <serrg_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 23:23:47 MET DST

pisząc o szanownych kolegach nie miałem na myśli zapierdzialców więc możnaby
sobie darować panie kolego. Jeśli już taki jest kolega ważny i kpi sobie z
mojego sposobu na douczanie, to śmiem wskazać koledze, że jego proces
poznawczy zatrzymał się znacznie wcześniej - jak mniemam w podstawówce.
Pewnie kolega nie wie jeszcze o czym mowa, więc pozwolę sobie podkreślić
że "bierzesz" pisze się właśnie tak. Jak mawiali - kto mieczem wojuje od
miecza ginie. A możnaby po prostu odpowiedzieć... tylko jak się jest małym
pryszczatym okularnikiem i ostatnio było się w kobiecie zwiedzając statuę
wolności, to człowieka wszystko wkurza i trzeba na grupach komuś dołożyć...

mam nadzieję, że to będzie już koniec wymiany ognia, bo naprawdę
szkoda "śliny"...

Sergiusz.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl